Translate

13 Temmuz 2018 Cuma

'Her can kabul etmez viraneler var...''


Yaşama amacımızı gözden kaybetmeden;
İnsanca yaşamak için gösterişe, bizim olmayanla avunmaya, başkalarının gözünde kendimizi aramaya, onanmaya ihtiyacımız yok.
Ruhu duyarlılıktan yoksun olmayan, sevme kapasitesi olan bilinçli özgürlüğe, koşulsuz sevgilere ihtiyacımız var.
Ben buna yaşamın aşuresi diyorum, hepsinden biraz.
Marifet, o hepsinden birazla lezzeti yakalamak ve kendini, yerini, haddini bilmek...insanın en büyük zaferidir bence.
.
Hayatımıza giren insanlara yüreğimizden söyleyebileceğimiz en güzel dörtlük bu olsun, ne dersiniz?
''Seni "Eğer" diye sevmedim
Beklentiler olduğu için.
Seni "Çünkü" diye sevmedim
Çıkarlar olduğu için.
Seni "Rağmen" sevdim
Her şeyinle olduğun gibi,
Her şeye "Rağmen"...''
Ve bir gün apansızın '' Sadece seni görmek için geldim ...'' diyenleri olmalı insanın... Güzel olmaz mi, hoş olmaz mi?
''Gönülden, gözden düşmeden/ Sevgiyle, umutla ve dimdik olma vakitlerine inançla; yaşama yeniden, sımsıkı sarılma vakti...''
Ve Sevgiyle gideceğiniz yerleriniz, yolunuzu gözleyen sevdikleriniz olsun...
Yaşam bir fısıltı solukta..Gün umut gün sevgi ola...
Aşkla kalın...

Hiç yorum yok: