Translate

28 Ekim 2019 Pazartesi

Kısır Döngünün Yoldaşı Yoktur

'İnsan ne çok gönül yarasıyla buluşmaya gelmiş, oysa ömür bir kirpik arası...'
İnsana huzur veren şafağın fısıltıları arasında;
İçimde yenilmez bir yaz olduğunu artık biliyorum.
Hala kuşlar konabiliyor kalbime, onları ürkütmüyorum
Zira ne dem baki ne gam artık biliyorum...
''İçsel meselelerimizi hayatımıza biraz daha insan eklemekle ya da çıkartmakla çözemiyoruz. Bu olsa olsa aynı senaryoları tekrar eder.''
Mevzu içselse çözümü dışarıda arama.
''Hayatla kavganızı besleyecek birini değil hayatla kavganızı dindirecek eşler seçebilmek, bu dünyada kendinize verebileceğiniz en anlamlı destektir. Çünkü o ya da bu şekilde herkesin sorunlu bir yönü var. Ama bazı kişiler bu yönleri artırır. Gelişme yolculuğunuzda umut kırar. Bazı kişilerse yatıştırır. Hoşgelmek budur.''
Kısır döngünün yoldaşı yoktur. Gerçeği algılamak farkında olmaktır.
"Öteki” Olmayan Kadınlar: The Help" filmini izleyince kendime yeni bir yolculuk yeniden başlattım.
Sadece gördüğüyle yaşamı yorumlayanlara, yaşama gereksiz anlam yükleyenlere fazla bir şey vermez bu hayat.
Gözyaşlarının çoraklastiği, sevgi için ağlayanlarin aşağılandığı, duygularin arsizlaştigi, sevginin yozlaştığı bu dünyada;
Bencillerden, bahane üretenlerden, kendine saygısı olmayanlardan, gösteriş budalası palyaçolardan uzak yürüyorum kendime...
Olcay Kasımoğlu

Hiç yorum yok: