Translate

11 Nisan 2019 Perşembe

Su ve Ateş

https://www.filmmodu.com/su-ve-ates-turkce-dublaj-izle

Aşk, insanın sadece psikolojisini ve kimyasını değil; tarihini, müziğini, coğrafyasını, edebiyatını, fiziğini, beslenme çantasının içindekilerini, hayat bilgisini de değiştiriyor.

Doğu-Batı sentezi, töre, intikam, kan ve tabi ki aşk... İzlenilecek bir film!

Filmin şarkı sözleri çok güzel..

''Bilmezdim bu derdin seni yolundan
Beni solumdan edeceğini.
Bilmezdim en sessiz yanımdan
Yağmuruna bulutlanıp temmuz gecelerinde
Fırtınalı sabahlarda kan terleyeceğimi.
Bilmezdim çok yanlarımın
Az yanımla yetineceğini.
Uzaklığının yakınlığım,
Yakınlığımın uzaklara gönül vereceğini.
Yoksa küs müsün bana
Dilime ikâmet edenim?
Dargınsak eğer,
Üç günü geçeli aylar oluyor haberin olsun
Ve burada yanık kokulu rüzgarlar çarpıyor yüzüme.
Beni soluğumdan tutuyor üşümelerim
Boğazıma yapışmış sıtmalı kelimeler...
En yakın sağda park’a çektiler kendilerini;
Söz dinlemez oldu sözler.
Adına sır diyorlar sevmelerin.
Gürültülü harflerini sükûta izdivaç ediyorlar,
Mahrem duygularını telveye terk ediyorlar yani...
Yorulmadın mı dilimden sessiz çığlığım?
Senin yerin dağınıklığım;
Toparla kendimi...''

Hiç yorum yok: