Translate

5 Ağustos 2019 Pazartesi

Muhteşem ötesi♥

Phantom of the Opera - Sierra Boggess & Ramin Karimloo (Classic BRIT Awards 2012)

''Gece bastırınca duygular keskinleşir. Karanlık kışkırtır ve hayal gücünü uyandırır. Duygular sessizce karşı koymayı bırakır. Usulca, nazikçe gece ihtişamını gösterir.
Kavra, hisset nasıl da sevecen ve ürkek.
Düşüncelerini çevir soğuk, hissiz aydınlıktan ve kulak ver gecenin müziğine, yum gözlerini teslim ol. Bırak ruhun süzülsün o zaman yaşarsın hiç yaşamadığın gibi.

Usulca, kıvrakça müzik kucaklar seni dinle onu, hisset, sarıverir etrafını zihnini aç hayallerini serbest bırak, biliyorsun bu karanlıkla savaşamazsın.
Gecenin müziğinin karanlığın bırak düşüncelerin aksın bilinmeyen bir dünyaya, ruhun seni götürsün özlediğin yere ancak bana böyle ait olabilirsin.
Havada yüzercesine tatlı bir sarhoşlukla dokun bana, güven bana. Her duygunun tadına var. Bırak rüya başlasın.Karanlık yüzün teslim olsun.
Müziğin gücüne inan.''
Muhteşem bir düet... Olağan üstü bir gösteri ve olağan üstü bir şekilde müzikle gerçek bir bağ oluşmuş.
Aklımızı kalbimizin önünde tutmak her zaman yaşamla gerçek bağ oluşturmuyor.
Ortak bir amaç ve duygu birliği çok önemli.
Bu müzikalde bunu gördüm, hissettim.
Müziğin ülkesi yok.
Dili, dini hiç önemli değil, hemde hiç...

Hiç yorum yok: