Translate

6 Ağustos 2019 Salı

Yüzümüzü, yüreğimizi güldürenlere selam olsun...💙

Hiç dinmeyen o büyük fısıltı ile insanin arayacağı yegane şey yine sevgidir.🌹
Beni gözlerine beni ırmaklara bağışla
Bu bir direniş bir meydan okumadır sana
Yoksa ahımın rüzgarı üşütür seni
Söze dökülmeyenin tenhalığında
Hangi kapan düşleri yakalar söyle
Yaşamak için sevdiğim
Bütün umutlarımız bağlı bir söze
Sözlerini yüreğimden geçirmem gerek
Nefesten yumuşak teninde ipince bir tül gece
Çık gel gözlerine yurt eyle..
Bin yıldır beklediğimsin söyledim işte...
Hayatın olağanüstü güzelliklerle, içinde cıvıl cıvıl yaşam sevinci taşıyan melodileriyle birlikte sertliklerle dolu bir alan olduğunu çaylak bir gülüşün gölgesinde öğreniyorum...
Ve insanın insan olma yolculuğunda önemli bir maya olan sevgi muhteşem bir dem.
"Hafif hayallerin şehrinden çıktım
Bir serçenin çınardan yere indiği arayıştayım
Bir pencere ile ışığın savaşındayım"
Geçti serserilik mevsimi
Eledim çoktan;
Kadir kıymet bilmeyenleri
İçimde bir çakıl taşı,
yürüyorum kendime...
Olcay Kasimoğlu
"Sohrap Sepehri

Hiç yorum yok: