Translate

30 Temmuz 2019 Salı

Kimi zaman da yapayalnız gitmek, uzun ve çok dönemeçli yolları...

Mutluluğun anahtarı sessizlikte gizlidir ve yaşam... yaşam bir düşün biçimidir.🌹
Mum gibi eriyen insanlığa rağmen;
Güneş toplayan sessizlikle, doğanın ikliminde çiçeklenmek ne hoş...
Bir sözle, bazen de sessizlik sağaltan bir iç döküşle; kuzey de, güney de, doğu da ve batı da hep aynı çam kokusuyla gelen rüzgarların soluk soluğa sesi... tüy gibi hafiflediğim zamanlara götürüyor beni...
İçimi sağaltan bu serinliği seviyorum.
İncinmişliğin toprağında gül yetişmeyeceğini öğrendiğimden beri, körleşen boş sözlere çevirdim sırtımı...
Sırlarımı, hayal kırıklıklarımı, kırgınlıklarımı döktüm bir şafak vakti sakin göllere...
Çamların nefeseyim artık, adıyorum kendimi rüzgarlara...
''Bütünsel bir yaşama, tam bir inanca, içine aşk olmayan hiçbir şeyin karışmadığı, hiçbir bencilliğe yer vermeyen bir hayata ulaşmanın yolu nedir ey hayat?'' diye sorar dururum.
İhtiyacım olan tek şey erimek, erimek, erimek…
Yeni baştan geceye, gündüze karışmak ve henüzü keşif etmek yeniden...

Hiç yorum yok: