Translate

10 Eylül 2019 Salı

Fark-ettiklerimiz ve fark-edemediklerimiz var…


İlla Barış
Görüntünün olası içeriği: kuş

sevdim gökyüzünü
mavili penceresiz
sevemedim tutsaklığı bir türlü
beyaz güvercinler maviye kardeş
gökyüzünde süzülürken
nazlı, işveli
ben şimdi
nasıl sevmeyeyim güvercinleri
beyaz beyaz uçarken mavi göklerde
ah aşkın ilk dokunuş çiçekler
yeşili dallarda
yarın gönlüne bir demet huzur
duygu duygu açarken
olduğu yerden
özgür denizler baktığımda engin
sonsuzluğa götürürken beni kucağında
nazlı nazlı balıklar yüzerken
bu engin bakışı nasıl sevmeyeyim
 sevemedim kafesleri
saksıları
akvaryumları
prangaları
penceresiz damları
dört duvar içini de sevemedim
isterdim
 bütün canlılar
sinesinde sevdalar büyütsün
özgürlüğe dair
her canlı
ait olduğu yeri yaşasın
yeryüzü çiçeklerin
gökyüzü güvercinlerin
deniz içi balıkların olsun

çocukluğumun
masun düşleri bunlar
herkesi seveyim
kardeş bileyim herkesi
olmasın dünya sınırları
her tarafta barış olsun
savaşlar olmasın
kardeşlik olsun
dünyada ne kin kalsın
ne de düşmanlık
seven sevdiğini alsın
zafer sevgiye yazılsın....
Olcay Kasımoğlu

Hiç yorum yok: