Translate

24 Aralık 2018 Pazartesi

KENDİYLE BARIŞIK OLAN HERKESLE OLUR♥
Başkalarının kendi olabilme haklarını ihlal etmeden yaşamı yaşanılır kılmak ve anlamlı yaşamak istiyorum diye bilmektir yaşamak.
Ve yazmak, yaşamın anlamını bırakmaktır satır aralarına.
Sadece acı mıdır yaşadıkları elbette değil, hele hele acıya teslimiyet hiç değil, satır aralarından okuduğumdan olsa gerek hissettim... O en içten olan, o denli sahici ...
''İnanmak
Uçurumunun kıyısında
Bilmeye çevirdi yüzünü''...
Ölmekle gömülmeyecek bir sözün olsun hayata dair derken buna inanan ve yaşayan insan olmanın samimiyetiyle, hayata yüreğimden bir eyvallah demenin içtenliğiyle ''Hayatta hiçbir şeyden korkmadım, korkmayacağım'' demeyi ve kalbime seçtiklerimi almayı ve bana eşlik edenlerle yoluma devam etmek varlığıma en güzel armağandır...
Söz cambazlığına gerek duymadan,hayatına davet ettiklerin, yaşama sevinci ve direnç vermeli ya da umudu tazelemeli.
İzleri ve yansımaları yalın ve sade bir dille, karanlığı aydınlığa çeviren  ruhsal güzelliğin adı sevgi ve direnç olmalı.
Doğunun dağ yelinden süzülen gün gibi
Üstüne titrediğim sev beni durul kıyılarımda 
Büyüme öyle gülüşü gamzeli kal...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Mükemmel. Aynen öyle.